در حالیکه مردم ایران فقیرند، بدبختند، با دولت ناکارآمدی مواجهند که اموالشان را خرج تروریست های اسلامگرا در سرتاسر دنیا از جمله لبنان و فلسطین می کند، در حالی که این مردم به جان آمده بارها شعار نه غزه نه لبنان سر داده اند، کسانی هستند که مدعی اند صدای مردمند و معتقدند مسئله فلسطین مسئله ماست و روابط ما با دنیا باید از مجرای مسئله فلسطین تنظیم شود و هر کس جز این بگوید فاشیست و نژادپرست است.

بنابراین لازم است با تاکید بیشتری گفت مسئله فلسطین مسئله ما نیست، به ما ربطی ندارد، مسئله ما کودکان فقیر بلوچستانند، مسئله ما ساکنان حلبی آبادهای تهرانند، مسئله ما زندانیان سیاسی اوینند، مسئله ما زنانی هستند که برای لقمه نانی مجبور به تن فروشی هستند، مسئله ما خیل عظیم افراد بیکارند، مسئله ما پدری هست که شرمنده کودک گرسنه اش است. مسئله ما ایران است، نزاع اسرائیل و فلسطین نزاع ما نیست، نزاع ملت ایران با جمهوری اسلامی و گروههای تروریستی حامیش از قبیل حماس و حزب الله، نزاع و مسئله ما است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com